❤❤با سلام ... ورود شمارا به ❤❤بهترین سایت کاربردی❤❤بهترین سایت کاربردی❤❤ خوش آمد ميگويیم ....دوستان نظر یادتون نره.

❤❤ welcome to p30full.lxb.ir..❤❤بهترین سایت کاربردی❤❤..p30full.loxblog.com....p30full.lxb.ir ❤❤

تصوير استاتيك

تصوير استاتيك

**انار پيرى را به تاخير مى اندازد**
❤❤بهترین سایت کاربردی❤❤
نرم افزار..فیلم..موزیک..مطالب

 

**انار پيرى را به تاخير مى اندازد**

انار

انار میوه ای قرآنی-بهشتی:

انار ميوه اى است كه به آن خون ساز مى گويند زيرا سرشار از ويتامين و آهن است و خوردنش معده را دباغى مى كند و ذهن را نيرو مى بخشد و سبب تقويت حافظه مى شود. محققان تغذيه معتقدند چنانچه مى خواهيد پيرى را به تاخير بيندازيد و اصلا هم سكته نكنيد و آلزايمر به سراغتان نيايد، تا مى توانيد انار بخوريد. نوبرانه انار اكنون به بازار ميوه و تره بار آمده است. آنتى اكسيدان هاى موجود در اين ميوه سه برابر ميزان اكسيدان هاى موجود در چاى سبز است. رب انار و برگ آن در برطرف كردن ضعف معده، كمى اشتها، تهوع، ضعف عمومى، تصفيه خون به ويژه در جوانان و در از بين بردن ميگرن بسيار مفيد است.
كدام انار بهتر است؟: چنان چه قصد خريد انار كرده ايد به هنگام خريد، انارها را بلند كنيد و وزنشان را احساس كنيد. هر قدر ميوه انار سنگين تر باشد بهتر است، وانگهى پوست انار بايد نازك، سفت، براق و فاقد ترك خوردگى باشد.نحوه نگهدارى انار: انار تازه در دماى اتاق ( در محل تاريك و خنك) تا يك هفته قابل نگهدارى است. انارى كه قاچ خورده باشد درون يخچال تا ۲ هفته قابليت خوردن دارد.يك خبر خوش براى دوستداران انار: دانه هاى انار را مى توان درون يك ظرف دردار تا ۶ ماه درون فريزر نگهدارى كرد. براى اين كار ابتدا پوست انار را از چند جا برش قطرى بدهيد و آن را براى ۵ دقيقه درون يك كاسه آب بخيسانيد. سپس انار را زير آب نگه داشته و دانه ها را از پوست و پرده هاى سفيد رنگ آن جدا كنيد. به اين ترتب دانه ها به ته ظرف رفته و پوست و پرده ها روى آب شناور خواهند شد، آنها را از سطح آب بگيريد. حال دانه ها را درون صافى ريخته و پس از رفتن آبشان با دستمالى تميز خشك كرده و در ظرفى دردار در فريزر بگذاريد.

نظرات08

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


**(بگـذار سرنـوشت هـر راهی را کـه میخواهـد برود، مـا راهمـان جداست** .......این ابـرهـا تـا میتواننـد ببـارنـد، مـا چتـرمان خداست)**=هرچی هستی همون باش و هرچی نیستی نگو کاش...... ......به بهترین سایت کاربردی خوش آمدید.دوستان منتظر نظرات خوبتون هستیم....
تاریخ روز
پخش آهنگ
آخرين مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ❤❤بهترین سایت کاربردی❤❤ و آدرس p30fullset.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان
آی پی شما
Your IP Adress