❤❤با سلام ... ورود شمارا به ❤❤بهترین سایت کاربردی❤❤بهترین سایت کاربردی❤❤ خوش آمد ميگويیم ....دوستان نظر یادتون نره.

❤❤ welcome to p30full.lxb.ir..❤❤بهترین سایت کاربردی❤❤..p30full.loxblog.com....p30full.lxb.ir ❤❤

تصوير استاتيك

تصوير استاتيك

دانلود Shank 2 - بازی اکشنی متفاوت
❤❤بهترین سایت کاربردی❤❤
نرم افزار..فیلم..موزیک..مطالب

بازی اکشن شانک

با این که صنعت ساخت بازی های رایانه ای به سمت تولید بازی های سه بعدی با سرعتی بالا در حال پیشرفت است اما گاهی بازی های دو بعدی هم تولید می شوند که به سبب طراحی جذاب و جالبشان می توانند کاربران زیادی را به سمت خود جذب کنند. Shank هم یکی از همین بازی هاست که نسخه ی ابتدایی آن چند ماه پیش عرضه گردید و به سبب طراحی اکشن و زد و خورد های زیادی که در طول انجام بازی رخ می داد توانست کاربران زیادی را سرگرم کند و حالا پس از ماه ها نسخه دوم این بازی جذاب و هیجان انگیز که در آن کاربر دائما در یک محیط متفاوت به انجام بازی می پردازد.
Shank 2 که محصول EA Games است در این نسخه از لحاظ گرافیکی پیشرفت بسیار قابل ملاحظه ای داشته و جذاب تر شده است. لوکیشن های بازی تکراری نیستند و دشمنان هم هرکدام خصوصیاتی مربوط به خود دارند که کاربر باید هرکدام از آن ها را با ترفند و اسلحه هایی که در اختیار دارد از پای درآورد. با توجه به گرافیک بسیار مناسب و عدم نیاز به سیستم های قدرتمند آنچنانی و داستان هیجان انگیز بازی ، Shank 2 می تواند گزینه خوبی برای سرگرم شدن هریک از شما کاربران عزیز باشد.


دانلود بخش اول

دانلود بخش دوم

دانلود بخش سوم



صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


**(بگـذار سرنـوشت هـر راهی را کـه میخواهـد برود، مـا راهمـان جداست** .......این ابـرهـا تـا میتواننـد ببـارنـد، مـا چتـرمان خداست)**=هرچی هستی همون باش و هرچی نیستی نگو کاش...... ......به بهترین سایت کاربردی خوش آمدید.دوستان منتظر نظرات خوبتون هستیم....
تاریخ روز
پخش آهنگ
آخرين مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ❤❤بهترین سایت کاربردی❤❤ و آدرس p30fullset.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان
آی پی شما
Your IP Adress