❤❤با سلام ... ورود شمارا به ❤❤بهترین سایت کاربردی❤❤بهترین سایت کاربردی❤❤ خوش آمد ميگويیم ....دوستان نظر یادتون نره.

❤❤ welcome to p30full.lxb.ir..❤❤بهترین سایت کاربردی❤❤..p30full.loxblog.com....p30full.lxb.ir ❤❤

تصوير استاتيك

تصوير استاتيك

دانلود Chess Secrets of the Grandmasters - بازی شطرنج
❤❤بهترین سایت کاربردی❤❤
نرم افزار..فیلم..موزیک..مطالب

بازی فکری ورزشی شطرنج

بازی جذابی که برای این مطلب در نظر گرفته ایم شاید به نظر تکراری برسد اما شیوه انجام آن به سبب طراحی و قابلیت انتخاب نوع بازی و مهره ها فوق العاده جذاب تر است. بازی مفرح شطرنج که امروزه بسیاری از کاربران آن را با کامپیوتر تجربه می کنند می تواند حتی ساعت ها کاربران حرفه ای و آن هایی که شطرنج را به صورت پیشرفته دنبال می کنند سرگرم کند به همین دلیل ما Chess Secrets of the Grandmasters را در نظر گرفته ایم که علاوه بر طراحی متفاوت مهره ها با قابلیت انتخاب از هوش مصنوعی فوق العاده قدرتمندی هم بهره می برد که به راحتی نمی توان آن را شکست داد.
طراحی گرافیکی به صورت سه بعدی ، وجود بیش از 3000 حرکت و مسابقه از پیش تعریف شده در بازی و قابلیت یادگرفتن حرکات و شیوه های مختلف برای شکست رقبا از جمله مهم ترین خصوصیاتی هستند که در این بازی جذاب دیده می شوند. ما نسخه کامل این بازی که حجم بسیار مناسبی هم دارد را آماده کرده ایم تا کاربرانی که شطرنج را ورزشی مفرح می دانند با دانلود Chess Secrets of the Grandmasters آن را با یک سیستم رایانه ای تجربه کنند.

قابلیت های کلیدی بازی Chess Secrets of the Grandmasters:
- وجود بیش از 3000 حرکت و مسابقه از پیش تعریف شده
- امکان انتخاب طرح بازی از میان 15 طراحی متفاوت و خلاقانه
- طراحی سه بعدی بازی و مهره ها
- قابلیت فراگیری استراتژی های بازی شطرنج
- هوش مصنوعی قوی بازی در مقابل حرکات کاربر
- مناسب برای سنین مختلف
- قابلیت انجام بازی به صورت دو نفره
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


دانلود رایگان



صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


**(بگـذار سرنـوشت هـر راهی را کـه میخواهـد برود، مـا راهمـان جداست** .......این ابـرهـا تـا میتواننـد ببـارنـد، مـا چتـرمان خداست)**=هرچی هستی همون باش و هرچی نیستی نگو کاش...... ......به بهترین سایت کاربردی خوش آمدید.دوستان منتظر نظرات خوبتون هستیم....
تاریخ روز
پخش آهنگ
آخرين مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ❤❤بهترین سایت کاربردی❤❤ و آدرس p30fullset.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان
آی پی شما
Your IP Adress